Friday 4 July 2014

:(

Ku mengharap kenangan indah semalam berulang kembali.
Ku mengharap kata-kata janji kita,tertunai.
Ku mengharap kau jangan pernah berubah,
Ku mengharap kata-kata yang kau kata"kita keluarga bahagia"
bukan sekadar dibibir,.
Tapi,kau berjaya buktikan..kata2 itu memang sekadar dibibir..
sayangnya :(
kau hilangkan kepercayaan yang aku beri,
kau berjaya hilangkan ia sedikit demi sedikit .
hingga hati aku tiada rasa apa2.
tiada apa.. :(
kosong..tiada rasa :(
kau berjaya kawan,
kau berjaya lukakan hati aku.
Kau berjaya jadikan ia luka yang paling dalam..
Tapi ketahuilah,aku maafkan kamu..dan aku juga minta maaf.


Walau ape pun,aku masih merindui kenangan kita,
yee,aku tahu bertemu berpisah kerana ALLAH.
8/5/2013 kita semua berjumpa,dan pengakhirannya???


No comments:

Post a Comment